Obchodní podmínky

Obchodní podmínky pro internetový obchod pneualumirova.cz

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem e-shopu Pneu & Alu Mírová a zákazníky při nákupu zboží prostřednictvím webu www.pneualumirova.cz.

2. Informace o provozovateli

Název společnosti / Jméno a příjmení: David Srkal
Ič (CIN): 88640311
Adresa: Tylova 29, Lomnice, 35601, Česká republika
Spisová značka: 340906 - Městský úřad Sokolov
Kontakt: david@pneualumirova.cz, +420 721 596 386

3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • Veškeré objednávky podané prostřednictvím e-shopu jsou závazné.

  • Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky provozovatelem.

  • Zákazník se zavazuje uvést při objednávce pravdivé a úplné údaje.

4. Platební podmínky

  • Platba za zboží může být provedena následujícími způsoby:

    • Dobírka při doručení zboží.

    • Bankovní převod na účet provozovatele.

    • Online platba (platební karta, PayPal apod.).

  • Ceny uvedené na webu jsou konečné, včetně DPH.

5. Dodací podmínky

  • Dodací lhůta činí obvykle 2–5 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

  • Zboží je doručováno přepravní službou na adresu uvedenou zákazníkem.

  • Náklady na dopravu jsou uvedeny v objednávkovém formuláři před dokončením objednávky.

6. Odstoupení od smlouvy

  • Zákazník, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží.

  • V případě, že je předmětem smlouvy několik kusů zboží nebo dodání několika částí, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části.

  • Pro odstoupení od smlouvy je nutné kontaktovat provozovatele e-mailem na david@pneualumirova.cz nebo písemně na adresu provozovatele.

  • Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a pokud možno v původním obalu na adresu provozovatele do 14 dnů od odstoupení.

  • Náklady na vrácení zboží nese zákazník.

  • Po obdržení vráceného zboží bude zákazníkovi vrácena kupní cena do 14 dnů stejným způsobem, jakým byla platba provedena.

  • Zákazník odpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud s ním nakládal jinak, než bylo nutné pro jeho vyzkoušení.

  • V případě, že zákazník zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání, vrací se částka odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání.

7. Reklamace a práva z vadného plnění

  • Na veškeré nové zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců.

  • Na zánovní zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 12 měsíců.

     

  • Zákazník má právo uplatnit reklamaci vady, která se na zboží vyskytne v průběhu záruční doby.

  • Reklamace se podává písemně na e-mail david@pneualumirova.cz nebo poštou na adresu provozovatele.

  • Pro rychlé vyřízení reklamace přiložte kopii dokladu o koupi, popis vady a požadovaný způsob vyřízení reklamace.

  • Pokud je reklamace oprávněná, má zákazník právo na bezplatnou opravu, výměnu zboží nebo přiměřenou slevu.

  • V případě, že oprava nebo výměna není možná, může zákazník odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.

  • Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího podání.

  • Náklady spojené s reklamací hradí provozovatel, pokud je reklamace oprávněná.

  • Zákazníkovi může být vystaven reklamační protokol s uvedením data přijetí reklamace a způsobu jejího vyřízení.

8. Ochrana osobních údajů

  • Veškeré osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány v souladu s právními předpisy na ochranu osobních údajů (GDPR).

  • Osobní údaje jsou použity pouze pro účely plnění smlouvy a zasílání obchodních sdělení, pokud k tomu zákazník udělil souhlas.

9. Závěrečná ustanovení

  • Provozovatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoliv změnit.

  • Aktuální verze obchodních podmínek je vždy k dispozici na webu e-shopu.