Obchodní podmínky
Obchodní podmínky pro internetový obchod pneualumirova.cz
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem e-shopu Pneu & Alu Mírová a zákazníky při nákupu zboží prostřednictvím webu www.pneualumirova.cz.
2. Informace o provozovateli
Název společnosti / Jméno a příjmení: David Srkal
Ič (CIN): 88640311
Adresa: Tylova 29, Lomnice, 35601, Česká republika
Spisová značka: 340906 - Městský úřad Sokolov
Kontakt: david@pneualumirova.cz, +420 721 596 386
3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
-
Veškeré objednávky podané prostřednictvím e-shopu jsou závazné.
-
Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky provozovatelem.
-
Zákazník se zavazuje uvést při objednávce pravdivé a úplné údaje.
4. Platební podmínky
-
Platba za zboží může být provedena následujícími způsoby:
-
Dobírka při doručení zboží.
-
Bankovní převod na účet provozovatele.
-
Online platba (platební karta, PayPal apod.).
-
-
Ceny uvedené na webu jsou konečné, včetně DPH.
5. Dodací podmínky
-
Dodací lhůta činí obvykle 2–5 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
-
Zboží je doručováno přepravní službou na adresu uvedenou zákazníkem.
-
Náklady na dopravu jsou uvedeny v objednávkovém formuláři před dokončením objednávky.
6. Odstoupení od smlouvy
-
Zákazník, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží.
-
V případě, že je předmětem smlouvy několik kusů zboží nebo dodání několika částí, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části.
-
Pro odstoupení od smlouvy je nutné kontaktovat provozovatele e-mailem na david@pneualumirova.cz nebo písemně na adresu provozovatele.
-
Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a pokud možno v původním obalu na adresu provozovatele do 14 dnů od odstoupení.
-
Náklady na vrácení zboží nese zákazník.
-
Po obdržení vráceného zboží bude zákazníkovi vrácena kupní cena do 14 dnů stejným způsobem, jakým byla platba provedena.
-
Zákazník odpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud s ním nakládal jinak, než bylo nutné pro jeho vyzkoušení.
-
V případě, že zákazník zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání, vrací se částka odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání.
7. Reklamace a práva z vadného plnění
-
Na veškeré nové zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců.
- Na zánovní zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 12 měsíců.
-
Zákazník má právo uplatnit reklamaci vady, která se na zboží vyskytne v průběhu záruční doby.
-
Reklamace se podává písemně na e-mail david@pneualumirova.cz nebo poštou na adresu provozovatele.
-
Pro rychlé vyřízení reklamace přiložte kopii dokladu o koupi, popis vady a požadovaný způsob vyřízení reklamace.
-
Pokud je reklamace oprávněná, má zákazník právo na bezplatnou opravu, výměnu zboží nebo přiměřenou slevu.
-
V případě, že oprava nebo výměna není možná, může zákazník odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.
-
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího podání.
-
Náklady spojené s reklamací hradí provozovatel, pokud je reklamace oprávněná.
-
Zákazníkovi může být vystaven reklamační protokol s uvedením data přijetí reklamace a způsobu jejího vyřízení.
8. Ochrana osobních údajů
-
Veškeré osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány v souladu s právními předpisy na ochranu osobních údajů (GDPR).
-
Osobní údaje jsou použity pouze pro účely plnění smlouvy a zasílání obchodních sdělení, pokud k tomu zákazník udělil souhlas.
9. Závěrečná ustanovení
-
Provozovatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoliv změnit.
-
Aktuální verze obchodních podmínek je vždy k dispozici na webu e-shopu.